من از نسل لیلـــی ام

من از جنس شیرینم

با تمام حساسیت های دختـــــــرانه ام

با تلنگری بارانیــــــ میشوم {...}

با کلمه ای عاشقــــــ میشوم

با فریادیـــــ میشکنم !!!!

به راحتی وابسته میشومـــــ

با پیروزی به اوج میرسمــــ

هنوز هم با عروسک هایم حرفـــ میزنم

هنوز هم برایشانـــــ لالایی میخوانم

هنوز هم با مداد رنگیــــ 

خانه "رویاهایم" را به تصویر میکشم*゜。・キュート*゜。・ のデコメ絵文字

هنوز هم برای پشمک و لواشک }جان{ میدهم

من دخترم

پر از راز゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

هرگز مرا نخواهی دانست

هرگز مرا نمیفهمی

مگر از نسل من باشی

مگر از جنسم باشی//////

من دخترم

از نسل لیلـــــ゜*キャラクター*゜ のデコメ絵文字ــــی

از جنس شیرین



نظرات شما عزیزان:

rita
ساعت12:22---17 مهر 1393
بیسته مثه خودت
قره قاطیه مثه خودت
دمت گرم خسته نباشی
پاسخ:ممنون عسیسم لطف داری...تانی


ع
ساعت2:19---5 شهريور 1393
لااااااااااااااااااااااااااااا ااایک
پاسخ:مرسییییی ...بهار...


دخمل دلتنگ
ساعت6:43---21 مرداد 1393
biiiiiiiiiiig like

alireza
ساعت14:34---18 مرداد 1393
good like
پاسخ:ممنون...بهار...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
دختر, لیلی, شیرین, لواشک,